De Johanneskerk is te huren!

U wilt vergaderen en u weet niet waar? In de Johanneskerk bent u van harte welkom.
Het adres is Westsingel 30, 3811 BB Amersfoort (schuin tegenover het Stadhuis). Vanaf station Amersfoort loopt u in 13 minuten naar de kerk. Overdag gaat er iedere zes minuten een bus van het station naar het Stadhuis.
Er is gelegenheid om koffie en thee te zetten, er is een koelkast om frisdrank op temperatuur te krijgen en we kunnen een lunch voor u bestellen. WiFi, geluidsinstallatie en orgel zijn beschikbaar en betaalde parkeergelegenheid is op rollatorafstand aanwezig. De vleugel is tegen meerprijs te huur. Het gebruik van de beamer kost € 25. Streaming van uw vergadering of bijeenkomst is in beginsel mogelijk. De kosten zijn hiervan € 50, bij minimale personele inzet van onze kant.
Het gebouw beschikt over een lift en een invalidentoilet. Onze personele inzet is beperkt: We heten u hartelijk welkom, wijzen u waar alles staat en hoe alles werkt.
De gehele kerk is te huur voor € 90 per uur. De kerkzaal boven kan gehuurd worden voor € 60 per uur.
De twee zaaltjes beneden kosten elk € 30 per uur met gebruik van de koffiebar wanneer u zelf uw koffie, thee en ingrediënten meeneemt. U laat het gebouw achter zoals u het aangetroffen heeft. Als u gebruik maakt van onze koffie en thee, rekenen we € 6 per thermoskan koffie of thee.

Als de inzet van medewerkers nodig is, hanteren we andere tarieven.

De kerkenraad van de Johanneskerk behoudt zich het recht voor een huurder te weigeren wanneer de verhuur kan leiden tot gevaar voor de openbare orde of de huurder het gebouw wil gebruiken voor doelen die tegengesteld zijn aan de doelstelling van de gemeente, zoals geformuleerd in het samenwerkingsreglement: Waar mogelijk zal, eventueel in samenwerking met anderen, gestreefd worden naar een vreedzame samenleving waar gerechtigheid, vrijheid en gelijkwaardigheid heersen.

Grootte en beschikbaarheid:

De kerkzaal is boven. Hier staan 70 stoelen, en dat kunnen we uitbreiden tot 120 stoelen. De kerkzaal is los van de ruimten beneden bereikbaar, maar de ingang is beneden.

Er zijn twee zaaltjes beneden die uitkomen op de centrale hal. Zij bieden plaats aan 20 personen in vergaderopstelling. In theateropstelling bieden ze plaats aan 40 deelnemers.  De benedenverdieping is op werkdagen tijdens kantooruren verhuurd.

Neem voor de verhuur bij voorkeur contact op via e-mailadres verhuurjohanneskerkamersfoort@gmail.com of gebruik eventueel het formulier hieronder:

* Alle velden gemarkeerd met een * zijn verplicht