Collectedoel september: Samen voor vrede. Nu!

Al meer dan 50 jaar wordt in de tweede helft van september de Vredesweek gehouden. In 2024 is dat van 14 t/m 22 september. En traditiegetrouw collecteren we daarom in de maand september voor het vredeswerk, via de organisatie PAX. Vrede komt niet vanzelf. Je moet eraan werken. Het thema van deze Vredesweek is: Samen voor Vrede. Nu!
In heel Nederland worden er plaatselijk verschillende activiteiten georganiseerd. In Amersfoort worden die gecoördineerd door de Ambassade van Vrede, waarbij verschillende kerken en Amnesty Amersfoort zijn betrokken. Via de Johannesmail wordt u op de hoogte gehouden van de Amersfoortse lokale initiatieven. Voor het vredeswerk van PAX, meer dan ooit nodig, wordt uw financiële bijdrage zeer op prijs gesteld.

Wilt u een collectedoel naast uw bijdrage tijdens de kerkdienst ook steunen door een overschrijving, dan kunt u een bedrag overmaken op rekeningnummer NL11 INGB 0000 131451 t.n.v. Diaconie van de DoReJo-gemeente te Amersfoort, onder vermelding van het collectedoel.

Collecte bij de uitgang:

De collectes in september zijn voor het tienerwerk.

De collectes in oktober zijn voor de diaconie (individuele hulp en lopende kosten).

De collectes in november zijn voor de bloemenpot.

Geld kunt u overmaken op NL 83 TRIO 0320 8123 67 t.n.v. de Stichting Johanneskerk