De kerkdiensten beginnen om 10 uur. Zie kerkdiensten

De diensten zijn ook per livestream te volgen; kijk hiervoor op de voorpagina. De orde van dienst staat hieronder, en blijft twee weken staan. De livestream is een week beschikbaar.

De Startzondag is 8 september. Ds. Alke Liebich gaat voor. De orde van dienst isStartzondag 8 september A4

Op 1 september gaar Renske van Berkel voor:  Orde van Dienst 2024-09-01 Renske van Berkel (def)

Activiteiten:

4 september Ledenvergadering vanaf 19.30 uur om te spreken over het profiel van de gemeente, van de nieuwe predikant, beroepingsprocedure en de samenstelling van het kiescollege.

6 september Johannesmaaltijd. Welkom vanaf 18 uur in de kerk. Maaltijd begint om 18.30 uur. Opgave via johannesmaaltijd@hotmail.com

12 september Johannes Leest ´Ik kom hier nog op terug´ van Robert van Essen. Vanaf 19.30 uur in de kerk. Zie bij ontmoeten.

Donderdag 3 oktober De filosofiegroep leest hoofdstuk 3 van Trots van Martha Claeys, vanaf 20.00 uur. Bij Susien Lenselink. Zie bij ontmoeten.

Dinsdag 29 oktober komt Johannes Leest ook bijeen. Het boek dat we dan lezen, moeten we nog kiezen.

Donderdag 21 november De filosofiegroep leest vanaf hoofdstuk 4 van Trots van Martha Claeys, vanaf 20.00 uur. Plaats wordt nog bekend gemaakt. Zie bij ontmoeten.

Op dinsdag 10 december komt Johannes Leest bijeen. We lezen dan een boek uit de Boekenkist van de Bieb.

Voor meer informatie over de in deze agenda vermelde activiteiten, en over een aantal min of meer ‘vaste’ activiteiten, onder ander een aantal kringen, gespreksgroepen, ontmoetingsmiddagen en dergelijke, vindt u meer informatie bij: Gesprekskringen en Cursussen en thema-avonden.

[/vc_column_text]